lördag 23 januari 2010

Idag fick jag ett inte så jätteroligt mail,har under en viss tid försökt att ordna med mina finanser och tråkiga pensionspapper. Inte för att jag vill utan för att det känns som att jag borde. Jag har blivit tvungen att vid upprepade tillfällen avboka och omboka min tid för det här samtalet och nu har jag fått ett mail med ett uns irritation. Jag skrev dock tillbaka att det minsann inte bara var jag som avbokat och fått förhinder. Jag ska minsann göra ett nytt försök eftersom jag vägrar gå till banken och göra detta.

Jaha då har jag fått ur mig detta,nu är det dags för träning för min del. ¤0 minuter på löpbandet och styrketräning är planen. Känner att jag vferkligen har kommit igång och det känns väldigt bra,jag sover som en stock på nätterna och jag tror nog att det har med träningen att göra.

Ikväll är det vinhäng här i lägenheten. Nice

1 kommentar:

Utopia sa...

Men vaffan, är hon sur nu :) Shit alltså!