onsdag 17 februari 2010

En djupdykning

Cypern -09
Nepal -08,trekking uppför Sarangot
Madrid -07
London -06 på väg till Tate modern
Detta var inte igår kan jag säga,Filippinerna -05
Fortfarande hemma från jobbet med en slöhet i kroppen som är svår att beskriva. Längtar också efter att februari ska ta slut,det är min värsta månad och jag har aldrig varit så trött som detta året och denna februarimånad. Under mars händer väl egentligen inte jättemycket men det är ett steg framåt våren iallafall. Jag ska åka till gamla hemtrakter och hjälpa till med en flytt sedan blir det Kent på arenan och det ser jag fram emot. Plockar upp lite gamla bilder här på bloggen. Ni ser kanske att det finns en röd tråd,bara bilder från resmål. Tog några som jag tyckt om under åren. Jag vill iväg nu men vart vet jag inte och det spelar egentligen ingen roll men en liten resa och andra dofter och bilder vore underbart.

Inga kommentarer: