söndag 23 maj 2010

Sjukskrivning=socialt liv?

Veckan började med att söta grannen Teresa bjöd på nybakade kanelbullar på gården. Underbart!Framåt tisdagen kom fina Johanna på besök och tillsammans med Lina planerade vi sommarens cykelsemester på Öland.

Under onsdagen fick vi på gården besök av gamla gäster, Elisabet som kommit ner från Mora och Emma som tagit sig från Möllan. Det vankades kaffe och ojades över finfina planteringar.

På kvällen bjöd Uliis och MIcke in till onsdagsmiddag där det serverades hemmagjorda hamburgare och iskall Corona. Härligt!

Under veckan plöjde jag bokcirkelboken
Rebecka står som värd för bokcirkeln denna kväll och det är pizza som står på menyn,inte vilken pizza som helst utan en bakad på sten i grillen på terassen.
Vi hade en mycket trevlig kväll


Tadaa!Lördagsmorgonen spenderades vid kallbadhuset och ett dopp i det blå,det var lite för varmt måste jag säga men helt underbart ändå. TACK kära Lina för det.

Visst jag borde ju bloggat varje dag men istället har jag samlat och samlat,nu får det bli ändring på det. Jag har en vecka kvar av min sjukskrivning som det ser ut nu i allafall och sen får vi se vad som händer. Här kommer ett urval bilder av det som hänt under veckan för trots hemmasittande så har det sociala flödat.

2 kommentarer:

Joel sa...

jag ser att myset är påväg! fin vecka!

Quinoa sa...

jaaa det är det verkligen Joel. Det ska mysas hela sommaren!