söndag 20 juni 2010

Mitt i all yra

Fredagens grillfest fick flyttas in i kökete ftersom regnet hotade..Behöver jag skriva något här? Hur kan man undgå hela spektaklet? Asken fick iallafall vara med,inköpt av Joel.
Grillsugna
Fruktansvärt dålig kvalité men lyckliga,det blev en mycket lyckad kväll med god mat och många skratt. Häng på gården när det är som bäst.
Lördagen inleddes med frukost på Lugnet,underbart.
Lite kyligt men väldigt trevligt.
Eftersom loppis väntar var jag ju tvungen att städa ur garderoben och se om jag kunde ta med fler saker.
Rebecka kom till mig tidigare än väntat eftersom hon upptäckt att hon blivit fruktansvärt kungligt intresserad,jag gav henne stöd medan hon tittade på bröllopsyran. Det krävdes vin för att klara av stropperiet.
Dags för RGRA och Jalla upp på scen...det gäller att stödja ungdomarna och hooden;)

Fina.
Wooohoooo! Loppisdax! Johanna nu gäller det!
Här krängs det!

Inga kommentarer: