onsdag 24 juni 2009

Livlig vecka

Nu har snart veckan med Nicke som sällskap gått,imorgon åker han hem till Norrköping igen. Det har inte uppdaterats så mycket här..ja vet.

I måndags möttes jag av en kall öl och lagad mat när jag kom hem från jobbet. Vi chillade mest och pratade en himla massa. Kvällen avslutades med en promenad och öl på Möllan.
Igår tog vi det lugnt med en sväng på stan och jag lagade mat här hemma,båda var rätt sega efter en sen helg.

Idag tog jag med östgöten ner till vellingborna så han fick se havet.(Östgötsk uttal) Glass och lite mycket snus blev det med,sedan åkte vi hem och besökte återigen Möllan för en och annan öl. Middagen jag bjöds på var gudomlig,han är en skicklig kock. Nu är det lite Tv och soft i soffan.

Sammanfattat..alltså en riktigt bra vecka!!!!

Inga kommentarer: