tisdag 16 juni 2009

Snart så

Ännu en dag har gått och den har varit fylld av inte så trevliga meningsutbyten som jag hade hoppats. Jag talar naturligtvis om jobbet,folk är allmänt irriterade och alla vet varför. NOG nu.

Imorse vaknade jag av glädjebesked,älskade Elin har fått en pojke!Grattis käraste vän,jag ser fram emot att få se honom på söndag när jag kommer tillbaka från skärgården. Jag har ju bestämt mig för att åka hem till midsommar och fira med min familj men jag kommer även att hälsa på mina gamla vänner Nicke och Walle som under helgen befinner sig ute i skärgården i en stuga. Det ska bli skönt att åka bort igen och samla tankarna som just nu virvlar runt i mitt huvud.

Om en stund ska jag till Matilda och fixa luggen sedan färga håret och träffa Lina för att se hennes lägenhet och prata ett tag. Hon känner som jag rastlöshet i sitt liv och vet inte vart hon vill. Jag känner igen dom känslorna så väl. Nu måste jag städa lite för dammråttorna biter mig snart i tårna.

Inga kommentarer: