lördag 4 juli 2009

Förnyad energi

Det har vänt nu,mitt humör alltså. Har haft en riktig svacka då jag ältat gamla hjärnspöken(Å jocke) som inte verkar vilja försvinna. Har pratat med mih själv i flera dagar och nu känns det lättare i bröstet,har nog en liten ålderskris just nu tror jag. Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt,men det måste finnan något större därute än vad jag varit med om tidigare. Gårdagen blev till slut bra ch mysig,hängde hemma och tog hand om mina soleksem hela eftermiddagen och större delen av kvällen. Vi 22 tog jag mig till möllan för en drink med Micke och Co. Dagen kommer att bjuda på sol och bad med Matilda. Vi ska ge oss av på cyklarna och finna en mysig plats,kvällen ska bjuda på dans sägs det. Just det,energin har visat sig genom en tidig morgonspurt i pildammarna vid halv 8 och sedan städning av ugnen;) haha bara för att jag måste hålla mig hemma under förmiddagen för att vänta på min hyresvärd.

1 kommentar:

Utopia sa...

Hur funkar cykeln?