onsdag 8 juli 2009

Veckan bara rullar

Längesedan jag bloggade,har ingen aning om varför. Sju dagar kvar att jobba men det gör ingenting för det känns som semester redan,har städat och packat lite på jobbet men annars händer det inte mycket. Veckan började med träning och ett långt telefonsamtal med Ellie i Borlänge,hennes Ebbe är nu 2 månader och jag fick höra allt om vad som hänt från förlossningen till nu.

Igår var jag på stan med Daniel och sedan åt jag middag på Möllan med honom,Sofi,Anna och Johan. Det var skönt att träffas utanför lägenheterna. Tar det lite lugnt med umgänget för att kontrollera hur jag känner och mår just nu,igår kändes det bra och vi ska äta lunch tillsammans idag på stan. Jag känner att det här sättet är det riktiga,det är lättare så om det nu är allvar mellan honom och London även om jag på många sätt har gått vidare så måste acceptansen komma helt och hållet.

Har precis kommit hem från en runda på torget då jag handlat till kvällens konsert,jag,Micke och Ullis ska åka till Sofiero slott och se Anna Ternheim och Thåström ikväll och till det blir det vin,ost och bröd.

Jag ska verkliogen bli bättre på mitt bloggande....det är ju inte så att jag inte har tid direkt...bara går och lökar.Gött!

Inga kommentarer: