lördag 12 september 2009

Hemma igen

Det var ett tag sedan jag bloggade nu igen,vet inte vart tiden tar vägen riktigt. De två sista veckorna har bara flugit iväg och det är verkligen inte jobbet som tar min tid för där gör jag så lite som möjligt just nu. Trist är vad det är och jag bara längtar till v 44 när det är flytt på G och nya kollegor...gud vad skönt det ska bli. Kvällarna har spenderats med Yoga och vänner,lägger mycket tid på umgänge just nu för sova och bli gammal kan jag göra senare i livet. Tänker ha en aktiv höst med mycket vardagsaktivitet och mysiga spontana kvällar. Nu är jag hemma på landet för att fira min födelsedag,bättre sent än aldrig även om det inte är mycket att fira. Har insett att jag lyckats gå ner två kilo så det är åt rätt håll,tur med tanke på att jag börjar ytröttna på vitkål och morötter. Bara tre kilo kvar nu så jag kan förnya min garderob ytterligare inför hösten. Funderar på en tur till Köpenhamn för att leta vinterjacka vad det lider, iår ska jag ha ngt riktigt fint. Nu ska jag rensa all svamp som jag har varit och plockat på morgonen med lilla mamma. Ikväll blir det tjejmiddag på La manesa.

Inga kommentarer: