lördag 26 september 2009

Välkommen höst




Lördag igen och en efterlängtad vilohelg. Började helgen igår med att klippa min lugg som äntligen börjar få rätt form,det tar tid att få ordning på håret sedan klippningen förra hösten. Igår mötte jag upp Anna och en kompis till henne på Lilla torg för en öl och lite snack. Jag hade en huvudvärk som satt och irriterade mig och jag var egentligen inte på humör för en utekväll men försökte ändå. Vi gick till Glasklart och dansade några timmar innan jag utmattad gick och la mig. Klänningen från Monki var ett bra köp och jag kände mig väldigt fin. Idag blir det en lugn lördag,ska träffa Joel och gå till Möbeldepån samt besöka Bondens marknad. Kolla in mina fina lördagsblommor.

1 kommentar:

Utopia sa...

Vad är det för blommor jag köpt? Du som kan sånt! Ha en skön lördag.