torsdag 25 september 2008

Helvetet som bröt sig loss och aldrig stannade

Detta är den värsta dagen på mitt jobb ever. Jag avskyr barn!!!!! Det är pest och pina! Jag kan just nu inte ens fatta att jag är lärare....helt sjukt har det varit idag. Trodde aldrig att det skulle ta slut faktiskt. Nä imorgon ska jag nog ta ledigt. Jag ville seriöst aldrig mer gå dit när jag gick därifrån. Är sjukt trött på det just nu och känner mig inte motiverad alls, barnen är för små och det är bara pestigt. Har sökt en massa nya jobb emn inte fått några svar. Funderar allvaraligt på om jag ska palla till juni nästa år??? Inte ens kursen som jag ska läsa lockar längre, det är bara ngt jag måste göra för att jag är anmäld. MM jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, har inte ens lusten till att göra ett gott jobb. Misstrivs.

Inga kommentarer: