onsdag 24 september 2008

Min nya oas

Jag ligger som vanligt i sängen och bara slappar, har blivit en riktig soffpotatis... fick nyss ett samtal av en kär vän. Vännen har varit iväg ett tag och har nu kommit hem ganska oväntat. Det var iaf mysigt att prata en stund och jag hoppas att jag får se den här vännen live snart. Nu ska jag snart sova eftersom jag öppnar 6.30 imorgon. Jag gillar torsdagar...för sen kommer fredagen;) Måste åka till vaccinationsservice efter jobbet imorgon och förnya min spruta. Hoppas bara inte att det är försent. Då måste jag betala dyra pengar en gång till sen...dumt ju. På fredag är det lön och det som måste köpas är:

Vinterjacka
Skor
sjal (har sett en snygg på miloii)
Leggings
Biothermprodukter till ansiktet
Klippning
Sittpuff till varadgsrummet
Lykta

Hmmm undrar om det kommer att finnas några pengar kvar sen? Tror inte det, likabra att lägga undan till mat direkt.

Godnatt

1 kommentar:

Utopia sa...

Jag följer med på shopping, när?