tisdag 16 december 2008

Det lackar mot jul

Har kommit hem precis, lyssnar på Glasvegas- A snowflake fell och bara blir rusig speciellt efter helgen;) Har varit på power walk med Micke och hamnade sen hemma hos honom och Ullis med ingredienser till fisksoppa med saffran. Supergott och helt underbart sällskap. Efter en stund kom det kompisar till Ullis och då blev det te, julmust och nybakt mjuk pepparkaka,mums! Nu ska jag nog se ett avsnitt GG och sedan sova, det är en lång dag imorgon och jag är slutkörd. Idag har varit så lugnt på jobbet, jag har inte gjort något. Jag har ingen lust heller utan bara väntar ut dagarna, funderar på en uppsägning efter jul men hur ska jag då klara mig ekonomiskt???

Vet inte...får väl komma på under julen hur jag ska göra, det nya schemat känns sådär...vi har försökt att lägga in planeringstid men det verkar inte lyckas och jag vägrar jobba utan då säger jag upp mig på kuppen. Suck. Ja ja det är dags att se framåt och göra nyttigare grejor, ser fram emot imorgon då jag får umgås med min vän Helen,saknar henne.

Chipp

1 kommentar:

Utopia sa...

Hoppas det känns bättre idag. Vi ska fortsätta ha våra bästa bästa planeringar tillsammans, den idag måste tagit priset. Det ser ut som jag måste sitta kastkedhad i lamineringsmaskinen i morgon. Puss