onsdag 3 december 2008

Sjukt effektiv

Vilken konstig dag jag har haft idag, mitt illamående höll i sig hela morgonen,lunchen och fram på eftermiddagen. Idag har vi haft en riktig pysseldag, det har tillverkats tomtar och kort. Vi har övat Luciasånger, lyssnat på julmusik och printat ut snökort. Snart är det semester och jag längtar så efter att få komma hem till mamma och huset. Pynta granen och äta marsipan..kanske bli lite julfull. Här är min önskelista:

* Plattång
* Body butter
* Sex & the city (boxen)
* Skärbräda i trä
* Soppslev
* Vinöppnare (har snott Helèns)
* Strumpor
*Raggsockor

Hade visst mer på listan som jag nog har glömt.
Nu ska jag bara mysa framför tv med te och filt...Greys!!!

1 kommentar:

Utopia sa...

Haha, har du fortfarande min vinöppnare. Den vill jag nog ha tillbaka =)