lördag 6 december 2008

jösses

Ammä,jag har väl dividerat med mormor i telefonen i 26 minuter nu på morgonen,på bakfyllan oxå. Hur ska det vara möjligt att köpa en julklapp till morföräldrarna? Dom vill ju inte ha ngt ändå..ska väl köpa en tekniktidning till morfar och ngt ätbart till mormor. Jag funderar på en promenad på stan och besöka julmarknaden på lilla torg. Nu har jag precis avslutat ett samtal med världens bästa fis där hemma(det är ett smeknamn om det är någon som undrar) ska hjälpa till med lite julklappsköp. Igår var det lite öl inblandat och trevliga människor runt mig, det blev ju tyvärr så att trots 3 öl så blev jag stöttad hem. Hur gick det till? Kanske för att jag jobbat som en iller hela veckan och bättre blir det väl inte i nästa vecka. Ja ja nu ska jag sätta fart,återkommer nog senare.

Inga kommentarer: