måndag 20 april 2009

En helt vanlig måndag-nästan

Idag har jag varit så sjukt trött hela dagen,somnade som en stock i personalrummet när jag egentligen skulle läsa bokcirkelboken. Barnen har varit virriga och jag oxå,försämras minnet när man närmar sig trettio eller har jag blivit smittad av farfar? Känt mig lite surmulen idag och har haft många konstiga tankar i huvudet,tankar som hemsökt mig från det förflutna och gångna. Känner att jag inte ens vill skriva det här i bloggen faktiskt. Lycklig....ja det känns så.

Såhär års 2008 var jag i full färd med att planera min Indienresa,vaccinationer och annat. Just det här datumet var jag i sälen med min pappa och familj. Om jag var lycklig vet jag inte.

I april 2007 var jag ganska nöjd på jobbet och jag hade precis varit i Madrid,jag vet att jag längtade till sommaren och en veentuell spanienresa och jag trodde kanske att jag var lycklig.

I april 2006 var jag nyinflyttad i malmö,läste en mattekurs och sökte jobb. Jag hade precis varit på anställningsintervju på mitt nuvarande jobb.

Inga kommentarer: