söndag 17 maj 2009

Hemmavid

I soffan efter en i allra högsta grad aktiv helg. Fredagen i gbg blev lugn och mysig. Vi hämtade Hannes nummerlapp till loppet och gick sedan hem och lagade mat och drack ett glas vin. I lördags vilade vi ganska mycket på förmiddagen eftersom Hannes skulle starta kl15,det var så otroligt mycket folk runt slottskogen,folk i trikåer som var sådär rödrosiga och med en slags upphetsad blick. Kollade starten och tog mig in till Kungsportsplatsen för att möta upp Marcus. Hannes var klar vid 17 tiden och då var det bara hem och vila. Kvällen blev lugn hemma hos Marcus och Lotta med lite mat och packning. Idag gick vi upp i ottan för att hjälpa turturduvorna att flytta! Det hela gick bra och det bjöds på grekisk flyttmat. Nu ska jag strax gå o lägga mig,en härlig vecka börja imorgon och jag ska bara jobba tre dagar innan mamma och sambo dyker upp.

2 kommentarer:

Utopia sa...

Låter mysigt. Chloé undrar för övrigt om du vill hälsa på henne i helgen? Jag skulle kunna ta med henne men hon blir så hispig när hon ska någonstans.

short stories sa...

moj moj gick allt bra i helgen sen?
jag har ju feber o är sjuk. jobbade men mådde dåligt på jobbet, slutade som tur var ett. sen dess har jag sovit o vilat.