lördag 23 maj 2009

Regnigt

Vi hade visst supertur med vädret igår när vi var i Skanör Falsterbo. Regnet nådde Malmö på kvällen och vi stannade inne med mat och öl. Hade en jätteskön eftermiddag med fix av lampa och persienn. Pratade även med en god vän som har kärleksbekymmer med sin partner och inte kan eller får vara vän med sitt ex. Jag är glad att jag inte har det problemen och att jag och D har en fin vänskapsrelation och både umgås och pratar. Livet måste inte vara så hårt,en kram till min vän! Hoppas svartsjukan dör snart.

Idag regnar det oxå och mamma med sambo funderar på att sticka tidigt,jag ska bege mig till Kivik och fina Helén. Det har varit underbart att ha mamma här och jag vet att jag kommer att känna sorg när de åker. Vi har pratat om att jags ka komma hem i juni och det känns bra. Tyvärr är det så fullbokat att jag nog kommer att spendera midsommar hemmavid. Då får jag både träffa min familj men oxå hänga i skärgården med gamla kompisar. Mer funderingar om det senare. Nu ska vi på vintagerunda.

Inga kommentarer: