lördag 22 augusti 2009

En riktigt dålig bloggare

Det är vad jag har varit på senaste tiden,dålig på att blogga. Vet nog inte riktigt varför...tiden har bara sprungit iväg de här två första veckorna på jobbet. Jag har kommit hem,gått till yogan och sen lagt mig för att sova. Jag har besökt festivalen i år också. Först ut var Miss Li sedan har jag sett Soundtrack of our lives, Adiam Dymott, A camp och Thåström. En bra blandning tycker jag. Förutom musiken har jag besökt 7 virtues (in) 1 future på Moriskan i Folkets park,det är en blandning av konst,ord och musik i tema. Min granne som för övrigt är en duktig konstnär var där med sitt projekt. Joel och jag har bidragit med vår konst i Folkets park genom att måla på vita träbord som sedan auktionerades ut. Festivalmaten det här året blev Langos och en kombitallrik med vegmat från Djurens rätt. Summan av min festivalvecka,lite lagom sådär.

På jobbet den här veckan har det varit inskolning för fulla muggar oh jag har etablerat en bra kontakt med det aktuella barnet och dess förälrar,känner att jag har gjort ett bra jobb,fått lite läsning gjort och uppdaterat lite fotoalbum. Det är ganska lugnt än så länge och det passar mig bra. Idag ska jag jag fixa klart här hemma,lite städning och veckans torgbesök. Jags ka nog köpa lite nya Astrar för de är så fina så här på sensommaren och början av hösten.

Inga kommentarer: