tisdag 11 augusti 2009

Några små saker

som jag glömt nämna är:

Jag är så himla nöjd med min semester

Jag har läst följande böcker under min semester:

* Ser mitt huvud tjock ut i den här? Randa Abdel-Fattah
* Andra kvinnor Kirsty Crawford
* Caipirinha med döden Maria Ernestam
* Tröstaren Karin Whalberg
* Eremitkräftorna Anne B Ragde
* Shopaholic får en syster Sophie Kinsella
* Mina hemligheter Sophie Kinsella
* Dumpa Matthew Jane Fallon (snart färdig iaf)

Jag älskade Cypern och speciellt att vara tillsammans med Helén
Mamma och jag hade det fantastiskt bra hemma med sol,svamp och vin
Kim och jag hade det underbart i Stockholm under Pridefestivalen
Malmö har visat sin bästa sida under semestern

Saker jag är mindre nöjd med
Att inte träffa Sara under semestern
Alla nyckelpigor på stranden

Inga kommentarer: