söndag 30 augusti 2009

Min helg,28 år och Sara

Grillad tonfisk med risotto och salsa

Söta Sara dricker Mojito
Förrätt Accras
28 åringen
Födelsedagspresent
Öl på Möllan såklart

Nu är snart helgen över och den har varit fylld av trevliga upplevelser,tack alla som har grattat mig! Fredagen fick jag mig en riktig surprise,fast jag förstörde den samtidigt eftersom jag är sjukt bestämd av mig. Sara och jag var eniga om att vi skulle sitta på Möllan med en öl och bara ta det lugnt. Min telefon hetsringde och ajg kunde inte förstå varfär Joel och Lina var så sjukt angelägna om att jag skulle komma hem till Joel och titta på hans nystädade lägenhet. Jag hade ju sagt att de kunde komma till Möllan och dricka en födelsedagsöl med mig och det räckte emn nej då. Micke varade inte heller i telefonen och inte hörde han av sig alls vilket var märkligt eftersom vi pratat på torsdagen om att ses på fredagskvällen eftersom han var upptagen på lördagen. Till slut kom jag ju iväg hem till Joel med Sara i släptåg och vips var där härliga drinkar och mys på bordet. En hel but med folk hade gömt sig på balkongen och hoppade fram och sjöng, mycket roligt!! Tack för tårta och mys!

Lördagen spenderades på Bikram eftersom Sara gärna ville prova på Yogan,sedan blev det stan en stund och därefter chill i lägenheten. På kvällen åt vi middag på Carib Kreol och gick därefter till Cuba Café för dans. Idag har det varit en lugn och slö dag och Sara har nyss lämnat Mlamö för den här gången,tack kära du för att du var här på min födelsedag. Här kommer lite bilder från helgen!

Inga kommentarer: