lördag 7 februari 2009

Att kunna bestämma sig

Det är ett för och emotkrig i mitt huvud men jag tror att jag har bestämt mig för att inte köpa skinnjackan trots allt. Den är lite väl kort och tunn för att jag ska kunna använda som vårjacka. Hemskt snygg och passformen var perfekt men min ekonomi säger nej och det gör att förnuftet segrar. Jag får väl helt enkelt kolla vidare,jag tycker att priset 2299 var bra för en skinnjacka ändå.

Nu har jag snart hittat min lägenhet igen...den hade på något sätt förvandlats till en grotta av kläder och saker,vad hände? Jag brukar vara ordningsam men...*gulp* inte den här veckan iallafall. Måste försöka atr träffa Johanna och lämna tillbaka hennes bandspelare idag,den lånade jag för 1,5 år sedan nu behöver hon den. Jag borde kanske köpa stereo istället för skinnjacka.
Ikväll är det tjejmiddag och jag letar efter känslan.

Inga kommentarer: