tisdag 3 februari 2009

Nya ögon

Vilken superdag! Har verkligen känt mig glad och avspänd på alla sätt,dagen började med en föreläsning på Malmö högskola. Kvinnan som föreläste är väldigt kunnig inom sitt område. Det blev en bra disk efteråt och jag kände att min energi kom tillbaka när det gäller jobbkänslan,jag brinner faktiskt för de barn som jag tillbringar så mycket tid med. Tankarna på att göra något annat finns naturligtvis kvar men för att orka ett litet tag till så behövs tillfällen som dessa. Eftersom det enbart var halvdag i skolan så åkte jag tillbaka till jobbet men bara för ett par timmar. Nu är det tvätt som gäller,jag har ingen aning om vad jag har sysslat med på sistone. Jag har så sjukt mycket tvätt, det kanske är dags att dra ner på antal klädbyten om helgen? Ska dra min arma kropp till Mai och svettas lite oxå,det är verkligen dags. Gluttade in i fönstret på Miloii på vägen hem...såg en väldigt fin jacka.....hmm

Inga kommentarer: