söndag 22 februari 2009

Ljuva Göteborg

I väntan på att tåget skulle ta mig från Håkans hemstad till min egen blev det System of a down som blev räddningen. Svensk maffia är nästan färdigläst, jag är knappast förvånad över det jag läst. Visst finns det saker att ta upp vid nästa bokcirkelträff,jag tycker liknelsen mellan HA och Mcdonalds sätt att breda ut sig över världen är intressant.

Helgen har varit underbar på alla sätt, pensionatet med stort B bjöd på lycka och välbefinnande och dess ägare har jag allt det att tacka för;) Under den här helgen har det blivit både gott vin och god mat samt en hel del vila...och skratt. Jag kan även resa säkert med min dator numer. Nog om det.
Nu är jag hemma i Malmö igen emd ett rus i kroppen och en varm känsla i bröstet. Ciao

1 kommentar:

Utopia sa...

Datorn är säker??