lördag 7 mars 2009

Lyckat

Bokcirkelträffen var mycket lyckad igår!!! Vi var tyvärr bara tre men humören var på topp,det blev en massa jobbsnack och sånt men det går inte att komma ifrån när tre personer som arbetar inom samma branch och dessutom i samma område träffas över lite vin. Boken pratade vi om...lite. Det var blandade meningar kan jag säga,det är en svår bok att prata om på det viset. Vi pratade mest om den i anslutning till DC-matchpratet. Idag förväntas mellan 500-1000 demonstranter till Malmö för att visa sin solidaritet med Palestina. Även internationella kvinnodagen infaller ju den här helgen så det är många röster som hörs. Jag ska visa mig på ett eller annat sätt. Jag hoppas det går fredligt till iallafall.

Nu ska jag gå och prova ett par skor och känna hur atmosfären är ute på gatorna.
ses

Inga kommentarer: