torsdag 26 mars 2009

Ny mobil-ett måste

Nu är jag så trött på min mobil att jag snart kreverar. Jag kan ju inte ens ta ett vettigt foto med den,inte blogga och knappt ta emot ett mms. Västvärldens problem javisst,men nu är det ju så. Hittar ju inte ens sladden så att jag kan föra över bilderna jag tog idag. Halvdag på jobbet och föreläsning på eftermiddagen som inte alls var vad jag väntat mig. Hon hade inte speciellt goda retoriska färdigheter och så var det allmänt tråkigt. Jag blev ju genast pigg när vi (helen o jag) bestämde oss för att gå på stan. Helen handlade en massa saker men inte jag. Provade ett par byxor och kände mig fet,rätt töntig tanke så jag släppte den igen. Mend et var inte en bra shoppingdag helt enkelt. Nu ska jag ha lite skönt här hemma i soffan.

Inga kommentarer: