tisdag 13 oktober 2009

Brr


Idag har det varit riktigt kallt i hooden,dags för full mundering. Tur att jag ska åka till E-tuna till helgen och bunkra kläder och att jag har en sportig pappa. Dagen har varit bra men mycket fix och stök innan flytten med jobbet. Spenderade de första timmarna med pappersarbete och telefonprat samt beställningar innan jag gick in i barngrupp. Somnade som en stock på rasten idag men det var kanske välbehövligt.

Igår tog jag och Matilda en springtur i parken och tanken är att vi ska ut ikväll igen,dags att röra på fläsket. Har redan läst ut Twilightboken som jag lånade av Viktoria och även hunnit börja på den andra. Växlar lite mellan Shantaram och den,igår gjorde jag en beställning på Adlibris så snart dyker nog Gökboet och Boktjuven ner i brevlådan. Boktjuven är jag mycket spänd över eftersom Markus Zusak har fått otroligt fin kritik för sin bok,har sett flera program där han medverkat och berättat om boken.

Inga kommentarer: