lördag 10 oktober 2009

Vaknade tidigt och skapligt utsövd,kände ett starkt behov att andas tidig malmöluft så jag begav mig ut och promenerade. Gick förbi torget på väg hem och gjorde dagens inköp inför kvällens tjejkväll. Gillar att handla blommor av damen med långt grått hår,hon är så söt. Det blev vita buskdahlior som vanligt,kan inte få nog av dom. Gav min favorit torghandlare en komplimang för sin nya frisyr och köpte billig grapefrukt.

Kvällens meny:

Italienska delikatesser, serveras med sangria

Mustig tomatsoppa med fetaostcremè och surdegsbröd

Chokladbakelse med rinnande mitten, serveras med gammaldags vaniljglass och kolarippel

Jag hoppas att det här ska behaga flickorna.

2 kommentarer:

Utopia sa...

Det är jag övertygad om att det gör. Ha det så mysigt.

Quinoa sa...

Tack!!!!!!