söndag 4 oktober 2009

Klappa dig själv på axeln

Efter helgens många samtal,för det har det varit den här helgen. Har mest spenderat tid med mina nyfunna vänner på gården så har vi tillsammans kommit fram till att vi människor bekräftar oss själva allt för sällan. Idag är min klappa mig själv på axel dag. Trots en sen kväll igår med mycket vin så har jag varit uppe skapligt tidigt och tvättat mina fönster(jag har dubbelfönster) så det tog sin tid. Har även hunnit att plantera om min Pelargon som vuxit sig vild samt ordna två nya växter till köket. Nu ska jag torka av alla ytor och dammsuga lägenheten. Det är så skönt att ha städat och ordnat inför veckan och minst med tanke på att nästa helg är helt fullspäckad. Igår hann jag med att gå upp på vinden med alla sommarkläder och bära ner höst och vintergrejor,sortera och städa i garderoben. Med detta gjort klappar jag mig på axeln.

Inga kommentarer: