onsdag 7 oktober 2009

Godmorgon

Brrrr vaknade till ett smatter på rutan,nu är det lite motigt att gå upp på morgonen och ännu mer motigt att dra på sig överdragsbyxor och hoppa upp på cykeln. Bara tre dagar kvar innan helg nu,jag räknar ner för det är en sån period. Igår kväll var jag på Inkonst och Mortified Skambyrån,det var så sjukt roligt att jag inte skrattat så mycket på länge. Modoga människor läste upp valda delar ur sina dagböcker,igår var årtalen 86,91,94 bland annat med och det var fantastiskt roligt och banalt. Jag,Lina,Joel,Johan och Johan var där redan kl 18 för att få en plats. Mycket trevligt och bra jobbat Emma som stod för musik och ljud!

Idag jobb och en eftermiddag med fix inför helgens tjejkväll,ska försöka få ordning på mina kanaler oxå så jag inte missar Greys ikväll,då gråter jag.

Inga kommentarer: