onsdag 22 oktober 2008

Helrenovering

ja inte av lägenheten alltså utan av mig själv,onsdagar är numer den dagen då jag tar hand om mig själv lite extra. har varit ute på promenad med M och blivit frestad av falafel på vägen hem MEN jag gick snällt hem och fixade matkorn och quorngryta med rödkål. Låter kanske inte jättegott men det var det. En lång dusch och härlig scrub med peeling av ansikte och fötter. Den härligaste krämen som finns Body butter mango från Body shop blev pricken över så att säga. Inte nog med det, fixade med håret och naglarna också. Nu är jag sjukt avslappnad och har just ätit en clementin. Till Greys blir det sleepy the och sen sova gott. Har även hunnit prata med tre vänner i telefonen med dåligt besked från en och livets mirakel från en annan.
Godnatt

1 kommentar:

Utopia sa...

Raffinerande slut på Grey´s måste jag säga.