tisdag 14 oktober 2008

Lärare?? Ja då!

Har precis kommit hem från min första dag i skolan. Intro samt föreläsning på morgonen när de flesta satt och skruvade på sig lite. Avvaktande sätt och granskande blickar..satt ensam och åt lunch. På eftermiddagen samlades vi igen i seminariegrupper och då hade spänningen släppt en aning. Känner att det här kommer att bli roligt, några säger inte ett jota som vi säger på östgötska och vissa vet verkligen inte när det bör vara tyst. Kände att jag fick kontakt med handledaren direkt och visade att jag gärna pratar och tar plats haha. Hade en person berdvid mig som bara såg problematik med allt men så var hon ju dagbarnvårdare också...jag tycker det säger ganska mycket. Nu ska jag diska och sen träffa Anna och fika lite,ikväll blir det nog lugnt trots att jag är piggare än någonsin.

SES

Inga kommentarer: