onsdag 15 oktober 2008

vilken dag...

Herregud så det kan bli på jobbet i möten med föräldrar, barn och kollegor. Kanske är jag för hård när det gäller vissa regler? Inte tillräckligt glad och uppmärksam? Jag måste kanske bättre mig avsevärt, tycker att jag alltid hälsar och pratar och frågar men det kanske inte räcker. det känns faktiskt jobbigt när man får klagomål men det känns också bra när man har rett upp det hela. Jag vet att jag är en duktig pedagog men kanske tar alla måsten överhanden ibland? Jag kände så idag, jag kanske har fokuserat alldeles förmycket på vilka som ska vara på förskolan vissa tider och vem som ska hämta och vem som ska vara ledig. jag hoppas att jag kan bättra mig så det inte blir något dåligt av det hela. Nu ska jag snart ut och promenera med Micke, det ska bli skönt. Sedan är det middag.........................................jodå

Inga kommentarer: