tisdag 11 november 2008

Bra dag

Jag har haft en grym dag i skolan!
Ikväll kommer Lina och vi ska se film, mitt nya hälsoliv har åter börjat och igår var jag och tränade.
Åt hemlagad mat som jag gjorde i söndags: Quornköttbullar med linssås och dinkelpasta. Efter träningen blev det kesoröra med tonfisk på knäckebröd. Idag ska jag laga sk Tisdagslyx som innehåller spenat(mycket bra för hjärnan) haha imorgon blir det träning igen och promenad på torsdag. Har tänkt att bli riktigt snygg till jul;) gött Har även bokat en biljett till GBG för att hälsa på L8 och julhandla, det blir den 12-14 dec, ska bli riktigt kul. Imorgon åker en vän till wien..vem kan det vara? Får inte se henne förrän på mån igen. Men den resan är hon väl värd. Puss till dig!

1 kommentar:

Utopia sa...

Torsdag min vän =) Vi hörs i morgon. Puss