torsdag 13 november 2008

Längesen

Jaha det var då inte igår som jag bloggade,har inte haft tid! Kan jag ens skriva det??? Vet inte vart dagarna tar vägen...hmm onsdag vad gjorde jag då?? Hade en lång jobbig dag på jobbet....sen åkte jag och tränade Bp vilket var väldigt skönt men som resulterade i att jag inte ser normal ut idag. Föräldrarna tror säkert att jag antingen skitit ner mig eller blivit jävligt gammal på förtid. MEN nöjd är jag för två träningar och väldigt bra mat har det det blivit den här veckan. Lagat både linser,bönor och spenat. Ikväll blir det lax med ugnsrostad blomkål,morot,paprika och lök toppat med chilicreme..nice va? Jag ska även ut och kvällspromenera med M och ett litet terapisamtal blir det nog med. Idag släpptes comme de garcon på HM och det var synd att jag inte hann dit men hur skulle jag gjort det? Jag jobbar ju, vill ha den där volangklänningen men 2298 är kanske lite mycket...ja ja vad gör man inte för design ibland. Jag har ju redan shopat upp alla pengar denna månad;(

Nä nu ska jag se på Bevvan innan jag städar och diskar, känns som att jag inte gjort det sen midsommar..en överdrift såklart men fan vad här stinker.

1 kommentar:

short stories sa...

jag vill med se bevvan!
kom på en sak, lite kände jag mej som becky bloomwood när jag shoppade på partyt igår. tänkte "det kan ju va bra o ha av den o den anledningen" blablablaha...nu ska jag läsa ut andra boken shopaholic och börja på tredje =)