onsdag 5 november 2008

Återuppstå

Godmorgon till mig och er som läser. Har varit borta ett tag, tror att det kallas bloggkramp. Gick upp lite tidigare idag så att jag kunde kolla lite på valvakan på tv,nu har Barak Obama vunnit presidentvalet och ingen kunde vara mer nöjd än jag. Hoppas nu att det blir skillnad,bara det att det skulle vara en till abortmotstånader som leder världens största demokrati och stormakt..det är ju helt galet. Nog snackat.

De här dagarna har varit ganska fyllda av jobbtankar och jag känner att jag inte hinner med, ska be min chef att få ta bort ett uppdrag eftersom jag har vissa nadra saker som jag känner är vktigare att göra. Har även haft en del jobbiga samtal med vissa myndigheter de sista dagarna både på telefon och in real. Idag är det onsdag och jag har planering vilket känns skönt.

Igår tog jag tag i mitt liv och åkte till mai och köpte träningskort, sen var jag med på dansaerobicsen och planerar att träna lördag nästa gång. Ikväll blir det power-walk med M. Det är bättre att starta lite lugnt. Har även handlat hem lite bättre mat så nu blir det ordning i mitt liv igen. Ser fram emot att få hit pappa och D i helgen, det var så lång tid sedan vi sågs. D har inte ens varit här än och jag har bott här i snart 3 år. Ja ja.. NU måste jag cykla till jobbet. Vi ses snart igen..redan ikväll tror jag.

Inga kommentarer: