måndag 24 november 2008

nyttighet en myt?


Skriver för igår samtidigt som idag. Gårdagens kväll såg ut som på bilden, lång promenad och nyttig kvällsamt. Dagen har varit ganska bra trots mycket sjuukdom på jobb, hoppas folk mår bättre snart. har RUsat klart barnen och haft båda mina lärarkandidater. Jag hinner inte med och den ena är liiite avig måste jag säga. Vi har åkt pulka idag och det var underbart atts e barnens entusiasm. Hade även ett snöbollskrig med arbetsplatsens enda man haha kul. Imorgon ska jag laga maten på jobb, skönt med en paus. Ikväll har jag tränat och nu är det mer samantha och de andra som gäller. Har ätit så mycket avocado att det står mig upp i halsen. Känner att de senaste tre veckornas träning och ganska bra diet ger resultat, känner mig fastare och självförtroendet är nästan på topp.

Inga kommentarer: