söndag 11 januari 2009

Nu har jag uppdaterat om min helg i E-tuna. Igår var nog den mest givande dagen eftersom vi på kvällen efter att ha ätit mat, spelat spel och tryckt i oss marängsviss satt oss ner och verkligen pratade med varandra. Det började som vanligt med att M och jag pratade,pappa tittade väl på sport som vanligt. Vi pratade om allt och inget, hon har precis mist någon som står henne nära så det fanns behov av prat.Efter en stund kom pappa och vi började prata om hur det var när han och mamma skiljdes,jag har fortfarande så mycket tankar och funderingar kring det trots att jag är så pass gammal. Jag fick svar på ganska mycket och det var skönt, aldrig har han sagt saker på det viset förut. M torkade sig i ögonen och jag lipade lite jag oxå. Vi satt där och pratade långt in på natten. Jag sov väldigt gott den natten. Nu är det snart dags för en ny termin på jobbet och jag har ganska mycket att ta tag i,har bestämt mig för ett par saker. Jag ska absolut inte vara negativ när jag går upp på morgonen för det hjälper f*n inte. Nu är det dags att ta tag i det här.

Inga kommentarer: