lördag 3 januari 2009

Semester ljuva ord

Jag är visst inte världens bäste bloggare just nu heller...men men det blir det väl ändring på snart.Igår drog jag igång med en grovrensning och vips så var hela lägenheten på vardagsrumsgolvet. Trodde väl inte att jag skulle bi klar direkt men 9 påsar skit inräknat några idag alltså så är här helt skinande rent. Det var otroligt skönt att rensa ut gamla grejor som jag inte alls vet varför jag har sparat på, alla papper i pärmar gjordes iordning och kläder fixades till. Städningen har jag klara av idag minsann och nu är här en helt ny lägenhet. Eftersom jag ska åka iväg imorgon och vara borta en vecka så är det skönt att komma hem till något som är riktigt fint.
Har även varit på stan och kom hem med

* julklapp till pappa (syftet med besöket på stan)
* leggings
* mössa och halsduk(det är kallt i gbg)
* blus (den var bara för söt)
* linne
* badrumspryl
* foundation från Biotherm(faktiskt 50%)
Det var ju kanske inte det jag borde handlat men nu känns det som att jag klara jan och tråkmånaderna eftersom jag handlade lite nytt på rean;) Något måste en dam få muntra upp sig med i dessa tider.

Inga kommentarer: