söndag 18 januari 2009

Skön söndag

En helt perfekt söndag är snart till ända och jag är väldigt nöjd med min helg. Det blev rätt sent igår hos M&U och vi var inte i säng förrän klockan var halv fem imorse. Sov fram till 10 och hade lång frukost med tända ljus och mycket snack. E ville gå mer på stan så vi gjorde oss klara för att jaga reaplagg och så blev det verkligen,hittade bra jobbkläder till mycket förmånliga priser. Känns bra att ha lite nytt. Klockan fyra åkte E hem mot Norrköping igen och jag var åter ensam. Väl hemma så myste jag tilld et ordentligt med lång dusch och fotbad och allt som hör till. Började läsa Flyga drake fast jag egentligen borde läsa min andra bok och kurslitteratur. Det får bli skärpning med pluggandet! Nu är det bara soffan som gäller och lite förberedelse för veckan. Har precis avslutat ett mycket trevligt telefonsamtal,glad!

Inga kommentarer: